?

Log in

 
 
31 December 2012 @ 11:59 pm
Welcome!  

banner by godchild1134 / layout by velvetb0x

Saki | 18 | Student | Fangirl | Writer | Translator

ProfileFashion/Food/TravelTwitterTumblr

Enjoy your stay! ♥
Tags:
 
 
 
iyou_lyrifova: kouchaniyou_lyrifova on January 30th, 2010 06:45 pm (UTC)
hai..
u can call me iyou^^
i'm from indonesia n i'm 19 turning 20 years old
my fav member of hsj is yabu n inoo ^^
may i invite u to be my friends?^^
サキ☆shiroikazex on February 2nd, 2010 12:19 pm (UTC)
added yo~
佐々木智佳♪pyon_chan_desu on February 1st, 2010 08:14 pm (UTC)
YO SAKI-CHAN!
Thanks for adding me <3

I'd love to be friends with you!

I'll add you on msn when we know eachother a bit better na? ^^

Hope we can be good frieeends <3

w/ love
chika

P.S.: I LOVE YOUR HEADER SO MUCH MUCH MUCH! *Q*
サキ☆shiroikazex on February 2nd, 2010 12:20 pm (UTC)
haha i love your icon more ^.^ thanks for adding me back!
april_arioka: lookapril_arioka on February 2nd, 2010 07:29 am (UTC)
domo~

saki-chan...

I'm comng..

u can call me ai-chan...

yoroshiku~
サキ☆shiroikazex on February 2nd, 2010 12:24 pm (UTC)
hajimemashite ai-chan ^.^

yupp would love to be friends with you too! added <3
Titipuccynon2 on February 21st, 2010 04:24 pm (UTC)
hi2~ its Titi desu..how can i call you..??
i added you because your header is Hikainoo *is it random..??
trust me!! im not random as always, just sometimes..*bows nyeehheXD (joked)
サキ☆shiroikazex on February 22nd, 2010 11:50 am (UTC)
you can call me saki ^.^ yoroshiku.

hikanoo is <3 xD
Jessicawennqq on March 10th, 2010 11:59 am (UTC)
OMG SGean FANGIRL THAT LIKES INOO HIKARU AND YABU!
ADD? :D
サキ☆shiroikazex on March 10th, 2010 12:09 pm (UTC)
^.^ hello added.
☆Eriyamapiislove on March 14th, 2010 05:45 pm (UTC)
Should I call you Saki? :)
You can call me Eri! :D
Haha.
I guess, you know what I do already *coughs*youcrazystalker*coughs* XD
Hajimemashite~

YOUR HEADER! *__* kdjfdfdj I want all three of them right now &hearts
サキ☆shiroikazex on March 15th, 2010 05:55 am (UTC)
hai saki desu~ ^.^ i hope you'll read my fics too!

you can't have them because i own them, they're currently taking a shower together :3 haha ikr, i love the 3 of them :333
Auau_gravityfree on March 17th, 2010 02:28 pm (UTC)
hi, sakichan
already added you :D
your HikaNooBu header is cool. thank god i don't own bass :P
サキ☆shiroikazex on March 17th, 2010 02:47 pm (UTC)
thank you! xD the bass joke is an internet meme actually, not many people get it... >.>"
shiraryuunami: cute manga kidshiraryuunami on April 9th, 2010 10:20 am (UTC)
Name: Edith.
Age: 14
3 Things I should know about you: You already know me!! Kind of.
Where you found this journal: browsing people's f-lists
Why you are adding me: Because I already know you anyway. Kind of.
=)
サキ☆shiroikazex on April 9th, 2010 10:32 am (UTC)
hey edith xD
kurosaki91kurosaki91 on April 11th, 2010 05:34 am (UTC)
yooohooo~wave wave! XD adddddddddddd me!
サキ☆shiroikazex on April 11th, 2010 05:46 am (UTC)
lol, fill out the form, my post is here for a reason...
- - kurosaki91 on April 11th, 2010 05:52 am (UTC) (Expand)
- - shiroikazex on April 11th, 2010 05:53 am (UTC) (Expand)
- - kurosaki91 on April 11th, 2010 07:16 am (UTC) (Expand)
君と僕のフューチャー ♪: don't stare at mechii_loves_me on April 16th, 2010 03:46 pm (UTC)
Name: Yuki SmileyFace.
Age: Whatever you want it to be. :D I can be a hundred to you for all I care. I'd still love you.
3 Things I should know about you: I'm random, I also say the wrong things at the right time and will try to be polite to a person when I think we've lost our connection (y'know, instead of saying it straight out that I hate you, I still try to be polite and wait for the other person to give up and sever our connection). 4th, I ramble non-stop, except when I'm really depressed. 5th, you didn't really have to know about that third thing about me, coz I'm sure that that won't happen, it just so happens that it did occur to me once. And lastly, HP?
Where you found this journal: In mine. :D you read some of my fics, and I've read your awesome ones. :D also @ hikanoobu
Why you are adding me: Coz you're awesome. :D
サキ☆: daikishiroikazex on April 17th, 2010 01:19 pm (UTC)
Why you are adding me: Coz you're awesome. :D oh gosh -blush- ily too! lol

added :)))
celightdcelightd on April 20th, 2010 12:28 pm (UTC)
Name: Chloris ^^ but Yu-chan's my nickname cause my Japanese name's Yukiko! =)
Age: ...13! same as Shin and i just sat PSLE last year *_*
3 Things I should know about you: my b-day falls on the same day as Takaki ♥, my interest are the same as yours (Hikanoobu? ^^), Yabu's my ichiban FOREVER! you? =)
Where you found this journal: heysay_fic =)
Why you are adding me: cause your from Singapore! and i wanna fangirl with you and cause your fanfics rocks ^^

サキ☆shiroikazex on April 20th, 2010 12:46 pm (UTC)
omg lol, xiao mei mei, i feel old now, LOL.

aw ♥ such a sweetie, thank you~ ^.^"

my favourite is hikaru, lol, though it changes from time to time between hikanoobu lah, haha.

nice to meet you ^.^
- - celightd on April 21st, 2010 08:18 am (UTC) (Expand)
rei of light //: hikaru ; is shynahc_ier on April 20th, 2010 02:07 pm (UTC)
Name: rei ♥
Age: fifteen
3 Things I should know about you:
one/ i love hikaru.
two/ i'm a yabuhika biased
three/ im useless.
Where you found this journal: hikaru brought your journal to me *shot*
Why you are adding me: you are worth adding :)
サキ☆shiroikazex on April 20th, 2010 02:12 pm (UTC)
i love your icon, period, too adorable, goshies ♥

aw ♥ you're to sweet, lol.

added~ ^.^

YAY FOR YABUHIKA BIAS-NESS!
hikaCherryrizem on April 24th, 2010 08:56 am (UTC)
Name: rizem... XD
Age: 17 years young...
3 Things I should know about you:
-i love hikaru
-i love hikaru
-i love hikaru with yabu and inoo XDDDDDDD
Where you found this journal:
-fanfic...:)
Why you are adding me:
-i like your fics...XD
サキ☆shiroikazex on April 24th, 2010 01:12 pm (UTC)
lol, join the comm if you like my works, thank you ♥

added :)
Mai ♥crescentharpe on May 1st, 2010 03:00 pm (UTC)
i think we should really be friends~♥
i'm weird for doing this only now but i'm a chicken so...

Name: Mai
Age: 18
3 Things I should know about you: i write awful het fics, i am random, and most of the times, hyper XD
Where you found this journal: on heysay_fanfic and on nahc_ier's journal~
Why you are adding me: because it seems like your a fun person *remembering your Kingdom remark XD*
サキ☆shiroikazex on May 1st, 2010 03:07 pm (UTC)
Re: i think we should really be friends~♥
added ♥
amamae: yamanooamamae on May 8th, 2010 02:56 am (UTC)
Hello Saki-chan
I'm Ama and my "twin" is Mae^^
Age 17
3 Things you should know about us: well, we won't update journal daily:p, we always debate bout inoochan*Inoo is my ichiban*, mae LOVES yamachan so much, we love talking to all friends here^^ *LOL random* I hope u'll be alrite w our randomness^^
Uhn, I know you from comment on my fanfic and from Au-chan's page
Why?? I think u're cool XD
サキ☆shiroikazex on May 8th, 2010 12:43 pm (UTC)
ahaha it's okay if you dont update daily, as long as it isnt dead yeah :)

thank you ♥ added :)
- - amamae on May 8th, 2010 01:09 pm (UTC) (Expand)
claumae yo. メリーゴーランド: oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonakajimae on May 24th, 2010 04:31 am (UTC)
Name: claumae ♪
Age: 15
3 Things I should know about you: uhmm i'm random lol
Where you found this journal: heysay
Why you are adding me: you ask me to do it lol
NakajimA: yuto-avaaliciaswr on May 28th, 2010 12:24 am (UTC)
Name: Alicia
Age: Born in Showa 63... lalalala~
3 Things I should know about you:
1. I'm Keito Maniac
2. I'm a Kento Maniac too
3. I'm a Yuto Maniac + Ryutaro Maniac + YabuHikaNoo Maniac
Where you found this journal: From comments on my entries?
Why you are adding me: because it would be a honour to have u on my friend list? xD
サキ☆shiroikazex on May 28th, 2010 04:58 am (UTC)
haha i love your fics ^.^ yoroshiku!
L♥VEメール: (山・ω・)♥(・ω・志)lovemeiru on May 30th, 2010 05:14 pm (UTC)
...i've been thinking about this. i guess. *_* BUT DO YOU WANNA FRIEND ME ON MY LJ?

Name: Sachi (boukenrider)
Age: ..............................19
3 Things I should know about you: i ship yamada/everyone, i have love/hate relationship with yamada, i like to pretend that i am chinen's incestuous sister. ...and i'm not that creepy, really :(
Where you found this journal: in the darkest corner of fandom... *___*
Why you are adding me: WHY NOT >:[
サキ☆shiroikazex on May 31st, 2010 12:36 am (UTC)
omg which account?! xD
- - boukenrider on June 2nd, 2010 01:19 pm (UTC) (Expand)
- - shiroikazex on June 2nd, 2010 03:10 pm (UTC) (Expand)
Lunadreamweavernyx on June 2nd, 2010 01:34 pm (UTC)
Name: Luna
Age: 15 (Ryutaro age! :D)
3 Things I should know about you: I am very random, I am shamelessly obsessed with JE, and I'm kind of a lazy updater (which is why I have so few posts -.-) though I am attempting to kick myself into posting more frequently.
Where you found this journal: From your fanworks community. :D
Why you are adding me: Because you're awesome, and because it's nice to have a fellow Singaporean to fangirl/flail with. :D

Adding you~ Hope we can become close friends. :)


サキ☆shiroikazex on June 2nd, 2010 03:13 pm (UTC)
LOL UPDATE MOREEE. i like reading people's posts :3

yoroshiku!
nue_x on June 3rd, 2010 05:05 am (UTC)
Name: chau
Age: 14 >_>
3 Things I should know about you:
1. typical fangirl i am, yes
2. i've lived in japan? O_O
3. i have a strong liking to shiba inus
Where you found this journal: hey_say fanfic + you commented on my entry (which i appreciated btw)
Why you are adding me: because you seem like a nice person + i want to keep updated with your fanfics! ♥ :3
サキ☆shiroikazex on June 3rd, 2010 05:06 am (UTC)
^.^ yoroshiku
- - nue_x on June 3rd, 2010 06:23 am (UTC) (Expand)
whats_desuyo on June 10th, 2010 10:44 pm (UTC)
hi~!

i commented on your comment in the JE friending meme but I figured I should post here too, if you don't mind xD


Name: Sara
Age: 15, turning 16 on July 18th |D
3 Things I should know about you:
1. I'm sa718ra, this is just my private LJ xD
2. I'm.... erm. awesome. oh yes.
3. I update so often, I'm sure some people on my flist hate me for it lol
Where you found this journal: Through the friending meme :D
Why you are adding me: Because we have stuff in common + I need new friends lol
5nomerodi: Takabu ♥5nomerodi on July 15th, 2010 05:11 pm (UTC)
Hey!

I'm rarsii (well this is a nickname that ppl use to call me in LJ :P) my journal is formerly rarsii23 but I moved to this acc. ^^ I love your fics :D and I see that we have some mutual friends. lol. so hopefully we can be friends. :D I'm adding you~~ hopefully you don't mind :P

oh my favorites in JUMP, well I like all of them. but I'm biased towards Takaki, Yabu, Hikaru, and Chinen. XDv
サキ☆shiroikazex on July 15th, 2010 11:25 pm (UTC)
Yay for biases xD

Adding you when I get home from school yeah?
mc_cressidamc_cressida on August 3rd, 2010 12:14 pm (UTC)
hi!! I'd love to be friends with you! I'm camille, by the way. And I'm from the Philippines.

I just wanted to say.....that I'm in love with HSJump!!

teehee♥
サキ☆shiroikazex on August 3rd, 2010 12:17 pm (UTC)
you're new on lj i'm guessing? lol. post more yeah, i love going through my f-page x)

yoroshiku! ^.^
♡: shy ; hikarulittlemelonblue on August 7th, 2010 06:51 am (UTC)
HIKARU DESU~

LOL.

JK.

It's Eri XD
サキ☆shiroikazex on August 7th, 2010 07:45 am (UTC)
New acc? Lol
- - littlemelonblue on August 9th, 2010 12:17 pm (UTC) (Expand)
Kiiyoekiiyoe on August 26th, 2010 09:58 pm (UTC)
YAY *bounces all over the room*
Hello :D Erhmm how should I start?
Mmm... call me Kiyoe -same thing as my user name xD-...mm...i'm 15 *such a baby u.u* and i'm from Peru :D
Hope you add me as a friend, and lov your header!!
Bye :) -Hey, may i call you ...how? xD
サキ☆shiroikazex on August 27th, 2010 01:58 am (UTC)
Wow from Peru??? That's so cool!!! 8D

You can call me Saki ^.^

yoroshiku! Will add you once I get home, I'm on my phone now lol
- - kiiyoe on August 27th, 2010 02:39 am (UTC) (Expand)